Legutóbb április 12-én írhattunk arról, hogy a Veszprém-Győr vonalon az eredetileg tervezett 11 helyett mindössze 2 járatot szüntettek meg. Hogy a döntés megváltoztatásában a Bakonyvasút Szövetség haragos levele, vagy más, a háttérben kijárók játszották a fő szerepet, nem lehet tudni.
"A megállj jelzőt a járhatatlan pályarész elejétõl számított 50m-re kell kitűzni."
(Forrás: http://vasutfoto.elivepage.com/?modul=oldal&tartalom=1162073)
Most azonban ismét érdemes résen lenni azoknak, akik szívükön viselik a vasút sorsát. Az Index hírportál mai összefoglalója szerint a járatleállítások, illetve vonalbezárások ügye messze nincs lezárva, és ahogy lenni szokott, az elefántok násza során bizony hullik a forgács (képzavar :-(), és lehet, hogy a turizmus (amely térségi szerepének feltétlenül része a vasút, még ha esetleg nem is menetrendszerű formában), illetve a műemlékvédelem (amely a tapasztalatok szerint sokadrangú szempont a pénzügyi döntések során) most már tényleg a rövidebbet húzzák. Nem szeretünk erről beszélni, de valószínűleg minden lokálpatrióta pontosan tudja, hogy a fenti két szemponton kívül más (különösen gazdaságossági) szempont tényleg nem indokolja a fenntartását.