Közel négyszázezer forint gyűlt össze az Amway jótékonysági eseményén
Zirc, 2017. október 3. – 10 000 lépés ÉRTED és ÉRTÜK: október 1-jén újra jótékonysági sétát szervezett az Amway országszerte 12 helyszínen, köztük Zircen is. A program célja az volt, hogy a résztvevők 10 000 lépéssel és jelképes, 500 forintos adománnyal segítsék a beteg gyermekek gyógyulását. A részvételi díjból befolyt összeget az Amway megduplázta, így közel négyszázezer forint gyűlt össze a Veszprémi Csolnoky Ferenc Kórház javára.
Az Amway Hungária immár harmadik alkalommal, idén is megszervezte „10 000 lépés ÉRTED és ÉRTÜK” országos jótékonysági eseményét október 1-jén. A résztvevők egy kb. 5 kilométeres, frissítő sétával és jelképes részvételi díjjal, 500 forinttal támogathatták hazai gyermekkórházak és gyermekalapítványok nélkülözhetetlen munkáját, de lehetőség volt további adományok befizetésére is. A részvételi díj összegét az Amway megduplázta, ezzel is segítve a kis betegek mihamarabbi felépülését.
Zircen több mint háromszázan választották vasárnapi programnak az 5 kilométeres sétát, ők több ezer lépést tettek meg saját egészségükért és beteg gyermekek gyógyításáért. A jótékonysági program során az 500 forintos jelképes részvételi díj befizetésével több mint százhatvanezer forint gyűlt össze. Ezt az összeget az Amway megduplázta, így a Veszprémi Csolnoky Ferenc Kórház összesen közel 400 000 forintot fordíthat gyógyításra.
Az országos rendezvényen 12 város, Budapest, Debrecen, Dunaújváros, Gyöngyös, Mohács, Nyíregyháza, Szeged, Szolnok, Tatabánya, Vác, Zalaegerszeg és Zirc vett részt. A sétát összesen 2500-an, köztük az Amway munkatársai és üzleti vállalkozói gyalogolták le országszerte. A sétán befolyt adományok és az Amway támogatásából összesen 3 000 000 forint gyűlt össze a beteg gyermekek javára.
Az Amway-ről
A családi tulajdonú Amway™ a világ egyik vezető fogyasztási cikkeket gyártó és forgalmazó vállalata, kínálatában több mint 450 csúcsminőségű szépségápolási, wellness és háztartási termék található, melyek kizárólag független termékforgalmazókon keresztül érhetők el a fogyasztók számára. Az 1959-ben az egyesült államokbeli Adában alapított vállalat több mint 100 országban és területen működik, 2016-os éves árbevétele elérte a 8,8 milliárd dollárt. Az Amway legnépszerűbb márkái a NUTRILITE™ vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők, az Artistry™ bőrápolók és színes kozmetikumok, valamint az eSpring™ víztisztító rendszerek.
Beküldte és további információ:
Szőke Katalin
Double Decker Communications
Mobil: +36 30 327 8061