Zirc Városi Önkormányzat Képviselő-testületének rendkívüli ülését 2017. szeptember 7-én (csütörtök) 17,00 órára hívta össze a polgármester.
Az ülés helye: Városháza nagyterme
NAPIRENDI JAVASLAT:
1./ Ügyvezetői álláspályázat kiírásáról szóló döntés meghozatala
Előadó: Ottó Péter polgármester
Forrás: zirc.hu
A pályázati kiírás:
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Zirc Városi Önkormányzat Képviselő-testülete, mint a „Zirci Városüzemeltetés” Közhasznú Nonprofit Kft (a továbbiakban: Kft.) közgyűlése pályázatot hirdet a Kft. önálló ügyvezetői munkakörének betöltésére.
Munkavégzés helye: Veszprém megye, 8420 Zirc. Alkotmány utca 5.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
A Kft. 100%-ban önkormányzati tulajdonú.
A Kft. a tevékenységi körén belül takarítási, karbantartási, kazánok feletti fűtés felügyeleti, hó eltakarítási, zöldterület gondozási (fűnyírási), parkfenntartási, köztisztasági tevékenységi, önkormányzati bérlakásokkal kapcsolatos üzemeltetési, kezelési, köztemető karbantartási, fizikai közérzet javító szolgáltatási, tanuszoda üzemeltetési, közcélú foglalkoztatottak munkavégzésének felügyeleti és ellenőrzési, sporttelep üzemeltetési, helyi közösségi közlekedési szolgáltatási és vállalkozási tevékenységeket lát el.
Az ügyvezető felelős vezetőként meghatározza és alakítja az általa vezetett cég üzletpolitikáját. Irányítja a szervezet munkáját, képviseli a gazdasági szervezetet, intézi a szervezet ügyeit. Meghatározza a gazdasági szervezet céljait, a célok elérésének és megvalósításának módját, figyelembe véve a tulajdonosi érdekeket. Biztosítja a hatékony működést, a forráshoz (tőkéhez) jutás és annak hatékony működtetésének, valamint a szabályozási környezetnek megfelelően. Gyakorolja a munkáltatói jogokat a cég dolgozói felett.
Pályázati feltételek:
Felsőfokú iskolai végzettség;
Előnyt jelent a vezetői gyakorlat és a Kft tevékenységi körébe tartozó szakmacsoportokhoz kapcsolódó végzettségek valamelyike.
Bérezés és egyéb juttatások: Személyi alapbér 363.000,-Ft, az ettől eltérő igényt a pályázatban nevesíteni kell. Egyéb juttatások: prémium a Kft vállalkozási tevékenységéből származó adózás utáni eredmény 10 %-a, valamint cafetéria.
Elvárt kompetenciák:
- Kiváló szintű tervező és szervező készség;
- Önálló, gyors, precíz munkavégzési képesség;
- Jó együttműködési és kapcsolatteremtő képesség;
- Terhelhetőség és megbízhatóság.
A munkakörrel kapcsolatos további tudnivalók:
Határozatlan idejű munkaviszony, a munkaviszony kezdetétől 3 hónap próbaidő kerül kikötésre. Az ügyvezető a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény 208. § (1) kezdése alapján vezetőnek minősül. Az ügyvezető vagyonnyilatkozat-tételre köteles. A munkaviszony kezdete várhatóan: 2017. október 1.
A pályázathoz az alábbiakat kell csatolni:
- pályázati motivációs levél,
- fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz,
- a Kft. tevékenységével összefüggő vezetési és szakmai fejlesztési elképzeléseket, stratégiai koncepcióját,
- a végzettsége(ke)t igazoló okiratok másolata,
- három hónapnál nem régebbi hatósági bizonyítvány a büntetlen előélet igazolására, vagy a hatósági bizonyítványt kérelmező okirat feladását igazoló postai ügyirat. A hatósági bizonyítványt a pályázat elnyerését követően a munkaviszony kezdő napjáig csatolni kell.
- a pályázó beleegyező nyilatkozatait arról, hogy az egészségügyi alkalmassági vizsgálatnak eleget tesz,
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázat elnyerése esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz;
- nyilatkozat arról, hogy vele szemben a Ptk. 3:115 §-ban, illetve egyéb jogszabályokban szabályozott összeférhetetlenségi tilalom nem áll fenn, vagy nyilatkozat arról, hogy az összeférhetetlenséget a jogszabályokban meghatározott határidőben megszünteti,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy 30 napnál nem régebbi, a munkakör betöltéséhez szükséges egészségügyi alkalmassági "alkalmas" minősítéssel rendelkezik;
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a Képviselő-testület (Közgyűlés) a pályázat elbírálását nyílt vagy zárt ülés keretében tárgyalja;
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy nem áll cselekvő-képességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt;
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez, a véleményezők és a döntéshozók részére történő megismertetéséhez, sokszorosításához és továbbításához hozzájárul.
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. szeptember 22. 12,00 óra
- A pályázatot postai úton Zirc Város Polgármestere címére (8420 Zirc, Március 15. tér 1.) kell megküldeni. A borítékon kérjük feltüntetni, hogy „Zirci Városüzemeltetés” Közhasznú Nonprofit Kft ügyvezetői pályázat, vagy
- Személyesen egy példányban, zárt borítékban, Zirc Város Polgármesterének címezve (8420 Zirc, Március 15. tér 1.) a Zirci Közös Önkormányzati Hivatalban, ügyfélfogadási időben. Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: „Zirci Városüzemeltetés” Közhasznú Nonprofit Kft ügyvezetői pályázat
és elektronikus úton a kapitany@zirc.hu e-mail címre.
A pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázat elbírálása a Képviselő-testület (Közgyűlés) által történik.
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók személyes meghallgatáson vesznek részt. A benyújtott dokumentumok és a meghallgatáson tapasztaltak alapján a Képviselő-testület dönt a munkakör betöltéséről. A pályázókat írásban értesítjük a pályázat eredményről. A pályázat benyújtásának tényét és annak adattartalmát az adatvédelmi előírásoknak megfelelően kezeljük.
A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
Beküldte: Kelemen Gábor - sajtóreferens